Kulttuuritalon myynti- ja markkinointitiimi vahvistuu

Helsingin Kulttuuritaloa operoiva ASM Global on vahvistanut tiimiään markkinointiviestinnän ja myynnin osaajilla.
Maija Kühn (KTM) on nimitetty Kulttuuritalon markkinointi- ja viestintäpäälliköksi. Kühn siirtyi Kulttuuritalolle kiertueteatteri Red Nose Companyn tuottajan tehtävästä. Ennen kulttuurialalle siirtymistään hän on työskennellyt Verohallinnon viestintäsuunnittelijana, vastaten osaltaan muun muassa henkilöasiakkaiden viestintä- ja markkinointikampanjoista. Tätä ennen Kühn toimi Stockmann-verkkokaupan markkinoinnin yhteyspäällikkönä.

Minna Juutilainen on nimitetty Kulttuuritalon myyntipäälliköksi. Juutilaisella on pitkä työhistoria tapahtuma- ja ravintola-alalta. Kulttuuritalolle hän siirtyi yritysmyynnin tehtävistä Kulttuuritehdas Korjaamolta. Juutilaisen vastuulle kuuluvat yritys- ja yksityistapahtumat, joita järjestetään talon kaikissa tiloissa. Kulttuuritalolle Juutilainen tuo mukanaan vankkaa myyntikokemusta sekä verkostoja.

”On inspiroivaa päästä mukaan uudistamaan Kulttuuritalon toimintaa ja olla mukana talon merkittävässä murrosvaiheessa”, Juutilainen toteaa. Kühn jatkaa ”Uudessa toimenkuvassani yhdistyvät tapahtumat ja elämykset sekä liiketoiminnan kehittäminen, mikä on samanaikaisesti sekä kiehtovaa että haasteellista”.

Kulttuuritalon tiimiä vetää toimitusjohtaja Emilia Mikkola. Tiimiin kuuluu Kühnin ja Juutilaisen lisäksi talon tapahtumatuotannosta ja ravintolapalveluista vastaava upeiden ammattilaisten joukko.

Ikonisesta Alvar Aallon suunnittelemasta Kulttuuritalosta löytyy ison Aalto-salin lisäksi useita erilaisia ravintolatiloja ja kymmenen kokoustilaa, jotka soveltuvat monenlaisiin tapahtumiin. Moneen muuntuva talo mahdollistaa isojen konserttien järjestämisen lisäksi muun muassa yritystapahtumat, seminaarit, messut ja yksityistilaisuudet.

ASM Global tekee Kulttuuritalolla parhaillaan mittavaa uudistushanketta. Alkuvuodesta 2024 tullaan näkemään uudistettu ja restauroitu Kulttuuritalo. Talon alakerran entiseen elokuvateatteriin avataan uusi yökerho ja kaikki talon yleisötilat restauroidaan. Myös ohjelmistossisältöjä sekä ravintolapalveluita kehitetään, jotta voidaan tarjota asiakkaille mahdollisimman korkeatasoisia ja ikimuistoisia elämyksiä.