Rekry: Markkinointiharjoittelija syksyksi 2025

30.5.2025

Innostutko tapahtuma-alasta ja seuraatko aktiivisesti musiikkiskenen uusia tuulia? Käytkö keikoilla ja tapahtumissa ja palat halusta päästä mukaan kehittämään erilaisten tapahtumien markkinointiviestintää?

Haemme Kulttuuritalon markkinointiin harjoittelijaa syksyksi 2025.

Tehtävänkuvaasi kuuluu muun muassa:

  • Musiikki- ja yleisötapahtumien sekä ravintolapalveluiden päivittäinen markkinointiviestintä
  • Digimarkkinointikampanjoiden ja sosiaalisen median kanavien julkaisujen suunnittelu ja toteutus (tekstit, kuvat, videot)
  • Verkkosivujen sisällöntuotanto ja kehittäminen (WordPress) 
  • Muut markkinoinnin avustavat tehtävät

Odotamme sinulta:

  • Perehtyneisyyttä ja harrastuneisuutta tapahtumiin, musiikkialaan, ravintola-alaan, kaupunki- ja klubikulttuuriin 
  • Digimarkkinoinnin työkalujen tuntemusta (esim. Meta Business Suite, Google Analytics, Google AdWords) 
  • Someosaamista ja verkkosivujen sisällöntuotannon taitoja
  • Hyvää visuaalista silmää ja luovuutta
  • Graafisen suunnittelun työkalujen tuntemusta (esim. Canva, Adobe InDesign/Photoshop)
  • Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle: 

  • Monipuolisia ja kehittäviä työtehtäviä kulttuuri- ja tapahtuma-alan markkinointiviestinnän parissa
  • Rennon, kannustavan ja ammattitaitoisen työyhteisön, jossa pääset kasvamaan ja oppimaan alan asiantuntijoilta 
  • Oman luovuuden hyödyntämistä työtehtävissä
  • Tilaisuuden luoda uutta ja kehittyä alalla 
  • Aitiopaikan suomalaiseen tapahtuma- ja kulttuurialaan

Tartu tilaisuuteen ja laita vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si meille pikimmiten! Kerrothan myös, minkä pituisen harjoittelujakson voisit tehdä.

Hakuaika päättyy 21.6.2025, mutta valinta voidaan tehdä jo ennen hakuajan päättymistä.

Hakemukset ja lisätiedot:
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö Maija Kühn
maija.kuhn@kulttuuritalo.fi