Rekry: Markkinointiharjoittelija syksyksi 2025
30.5.2025

Innostutko tapahtuma-alasta ja seuraatko aktiivisesti musiikkiskenen uusia tuulia? Käytkö keikoilla ja tapahtumissa ja palat halusta päästä mukaan kehittämään erilaisten tapahtumien markkinointiviestintää?
Haemme Kulttuuritalon markkinointiin harjoittelijaa syksyksi 2025.
Tehtävänkuvaasi kuuluu muun muassa:
- Musiikki- ja yleisötapahtumien sekä ravintolapalveluiden päivittäinen markkinointiviestintä
- Digimarkkinointikampanjoiden ja sosiaalisen median kanavien julkaisujen suunnittelu ja toteutus (tekstit, kuvat, videot)
- Verkkosivujen sisällöntuotanto ja kehittäminen (WordPress)
- Muut markkinoinnin avustavat tehtävät
Odotamme sinulta:
- Perehtyneisyyttä ja harrastuneisuutta tapahtumiin, musiikkialaan, ravintola-alaan, kaupunki- ja klubikulttuuriin
- Digimarkkinoinnin työkalujen tuntemusta (esim. Meta Business Suite, Google Analytics, Google AdWords)
- Someosaamista ja verkkosivujen sisällöntuotannon taitoja
- Hyvää visuaalista silmää ja luovuutta
- Graafisen suunnittelun työkalujen tuntemusta (esim. Canva, Adobe InDesign/Photoshop)
- Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
Tarjoamme sinulle:
- Monipuolisia ja kehittäviä työtehtäviä kulttuuri- ja tapahtuma-alan markkinointiviestinnän parissa
- Rennon, kannustavan ja ammattitaitoisen työyhteisön, jossa pääset kasvamaan ja oppimaan alan asiantuntijoilta
- Oman luovuuden hyödyntämistä työtehtävissä
- Tilaisuuden luoda uutta ja kehittyä alalla
- Aitiopaikan suomalaiseen tapahtuma- ja kulttuurialaan
Tartu tilaisuuteen ja laita vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si meille pikimmiten! Kerrothan myös, minkä pituisen harjoittelujakson voisit tehdä.
Hakuaika päättyy 21.6.2025, mutta valinta voidaan tehdä jo ennen hakuajan päättymistä.
Hakemukset ja lisätiedot:
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö Maija Kühn
maija.kuhn@kulttuuritalo.fi
Ajankohtaista
- 1
- 2
- 3
- …
- 5
- Seuraava »